במהדורה המחודשת תציע קיה ישראל גם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר שמייצר 277 כ"ס. זה ישודך לתיבה אוטומטית חדשה עם שמונה הילוכים וגם להנעה כפולה. עימו יאיץ הסורנטו המחודש למאה קמ"ש ב-7.8 ש'. הכוונה מבחינת היבואן היא ליצור הבדל בולט יותר בין גרסאות הפרמיום (שהוצעו בעבר עם מנועי ה-2.4 והדיזל) לרגילות, וזאת גם עקב בקשת הלקוחות.
התיבה החדשה תוצע גם בגרסת ה-2.2 ל' דיזל (200 כ"ס, 10.2 ש') שגם לה הנעה כפולה. כן תוצע גרסת ה-2.4 ל' המוכרת עם תיבת שישה הילוכים (188 כ"ס, 9.4 ש').

כמו בעבר מבחר גרסאות הסורנטו יחל באורבן הבסיסי שיעלה 200,000 שקלים (התייקרות קלה), ויוצע עם מנוע ה-2.4 ל' המוכר ותיבת ששת ההילוכים. באבזור כלולים חישוקי "18, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם וחיישני חניה היקפיים. גרסת ה-EXא(225,000 שקלים) תוסיף גג זכוכית, עור ותאורת לד אחורית.
רמת הפרימיום שתוצע עם מנוע הדיזל והבנזין V6א(276,000 או 280,000 שקלים בהתאמה), תכלול הנעה כפולה, חישוקי "19, תאורת לד אדפטיבית, מחוונים מתקדמים יותר, ותפעול חשמלי לכיוון המושבים.
