
האירוע המכריע במירוץ במקסיקו התרחש מיד לאחר הזינוק. המילטון, שפתח מהמקום השלישי, ניסה לנצל קרב על ההובלה שכלל מגע בין וורסטפן לפטל. הוא הצליח לעבור את פטל בכניסה לפנייה השלישית, אולם מגע בין הכנף הקדמית של הגרמני לגלגל האחורי של המרצדס גרם לשבירת כנף בפרארי ותקר להמילטון. שניהם פנו לרחבת הטיפולים והותירו את הזירה פנויה לוורסטפן שדהר קדימה. בפרארי החליפו חרטום במכונית של פטל, והוא חזר למירוץ במקום ה-18. המילטון, שהגיע באיטיות לרחבה, יצא כבר למקום ה-20. אולם, בעוד פטל התקדם באופן מרשים עד למקום הרביעי, המילטון התקשה לעקוף והצליח להגיע רק למקום התשיעי. בפרארי לא הורו לראיקונן לוותר על המקום השלישי כיוון שגם זה לא היה עוזר לפטל במאבק האליפות.

1. מקס וורסטפן – רד בול
2. ואטרי בוטס – מרצדס
3. קימי ראיקונן – פרארי
4. סבסטיאן פטל – פרארי
5. אסטבן אוקון – פורס אינדיה
6. לאנס סטרול – וויליאמס
7. סרג'יו פרז – פורס אינדיה
8. קווין מגנוסן – האס
9. לואיס המילטון – מרצדס

1. לואיס המילטון – 333 נק'
2. סבסטיאן פטל – 277 נק'
3. ואטרי בוטס – 262 נק'
4. דניאל ריקרדו – 192 נק'
5. קימי ראיקונן – 178 נק'
אליפות העולם לקבוצות, לאחר 18 מירוצים (מתוך 20)
1. מרצדס – 595 נק'
2. פרארי – 455 נק'
3. רד בול – 340 נק'
4. פורס אינדיה – 175 נק'
5. וויליאמס – 76 נק'
