הסיבה לעיכוב האחרון היתה שהיבואן, כלמוביל, העדיף לחכות עד שתוצג גרסה משופרת עם מפרט אבזור בטיחות שכולל בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, ושליטה אוטומטית באורות גבוהים.
למרות שה-ASX קצר משמעותית מהאאוטלנדר וקצר גם ביחס למקובל בקטגוריה (אורכו 436.5 ס"מ), הוא מציע בסיס גלגלים זהה לשל האאוטלנדר (267 ס"מ), כך שסרחי העודף קצרים יחסית. במיצובישי ישראל מתכוונים לתמחר אותו על התפר שבין תחום הפנאי הקטן לקומפקטי, ולהשתמש בו גם כתחליף למכונית המשפחתית המסורתית שלהם, הלאנסר, שייצורה בתקינה אירופאית הופסק. הדגם אופיין במיוחד לשוק הישראלי, עם מנוע 2.0 ליטר שמייצר 150 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה (כמו באאוטלנדר). צריכת הדלק הממוצעת שלו לפי נתוני היצרן עומדת על 11.3 ק"מ לא מרשימים לכל ליטר, והציון הירוק שלו הינו 13.
ברמת האינטנס (133,000 שקלים) הוא יוצע עם אבזור הבטיחות שהוזכר, עם 7 כריות אוויר, חישוקי "18, בקרת אקלים, שמשות כהות, חיישני גשם ותאורה, בקרת שיוט ומערכת הקונטקטד של כלמוביל (שכולל מצלמה ובלוטות'). תמורת שלושת אלפים שקלים נוספים ניתן יהיה לקבל את רמת 'אינסטייל' שכוללת קוסמטיקה חיצונית, מפתח חכם, ותאורת לד ליום. רמת 'פרימיום', שתעלה 143,000 שקלים, תציע גג זכוכית פנוראמי, ריפוד ודיפונים מהודרים יותר, חימום למושבים הקדמיים, ותאורת לד פנימית.
במיצובישי מייעדים את ה-ASX להתמודד הן בסגמנט הפנאי הקטן, הן בקומפקטי והן בסגמנט המשפחתיות. צפי היבואנית הוא למסירת כ-5,000 יחידות, כאשר מחציתן יהא לציי הרכב.