חידוש משמעותי נמצא בחרטום, שם מותקנת יחידת V8 של מרצדס-AMG שעברה שורה של התאמות. מנוע ה-4.0 ליטר מצויד בשני מגדשי טורבו ומפיק 510 כ"ס ב-6,000 סל"ד (426 כ"ס ביחידת ה-4.7 ליטר האטמוספרית כיום) ומומנט בריא של 69.8 קג"מ כבר ב-2,000 סל"ד - שיפור משמעותי לעומת 47.9 קג"מ ב-5,000 סל"ד בדור היוצא.
בהתאם, הביצועים בהחלט מרשימים: האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 3.6 שניות בלבד (4.7 בעבר), בין היתר תודות לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה (במקום רובוטית). המהירות המרבית עומדת על 314 קמ"ש. מידע בנוגע לתיבה ידנית לא פורסם.
שיווק הוונטאג' החדשה בישראל יחל במחצית הראשונה של שנת 2018, כך נמסר מיבואנית המותג - חברת אוטוארט. מחיר הדגם החדש לא פורסם, אך הוא צפוי להערכתנו להיות דומה לזה של הדור היוצא - החל מ-1.13 מיליון שקל לגרסה האוטומטית (רובוטית כיום).