אז מה יש? גרסאות xDrive20i ו-xDrive30i, לשתיהן מנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, הנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית (184 או 252 כ"ס בהתאמה). האצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.3 שניות בגרסת הבסיס ו-6.3 בחזקה יותר.
ויש עוד. בפסגת ההיצע תתמקם גרסת ה-M40i הספורטיבית, עם מנוע טורבו-בנזין שישה צילינדרים, נפח של 3.0 ליטר והספק מרבי של 360 כ"ס. בשידוך להנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית, גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות. לכל הגרסאות בקרת תנועה במדרון, שמסייעת בבלימת הרכב בירידות חדות.
הדור החדש יקר מקודמו בכ-5,000 שקל, למרות תוספת אבזור. גרסת ה-xDrive20i מוצעת רק ברמת האבזור "אקזקיוטיב" (החל מ-335,000 שקל), בעוד את ה-xDrive30i (החל מ-365,000 שקל) ניתן להזמין גם ברמת "לקשרי" (395,000 שקל).
דגם הבסיס מציע תאורת 'לד', חישוקי "18 ("19 ב-xDrive30i), חלון גג, דלת אחורית חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה גם ליושבים מאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך "6.5 ומצלמת נסיעה לאחור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מערכת חנייה אוטומטית, חיישני חנייה היקפיים ומפתח חכם. ה-xDrive30i מוצעת עם חבילת עיצוב "X-Line", כאשר ברמת האבזור הגבוהה ניתן יהיה לבחור בין גימור "לקשרי" ל-"M" (ללא עלות).
אבזור הבטיחות כולל התרעת סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת מהצדדים ומאחור, בלימת חירום אוטונומית עירונית והתרעה בפני פגיעה בהולכי רגל. ברמת לקשרי ובגרסת M40i יכלול המפרט גם בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירת הרכב במרכז הנתיב, התרעה והימנעות מפגיעה צדית, התרעה על תנועה צולבת מלפנים ועוד. גרסאות אלה יוצעו גם עם מערכת שמע משודרגת. מחיר גרסת M40i יחל ב-530,000 שקל (מ-575,000 לגרסת "אקסקלוסיב").
לפי דלק מוטורס, ב.מ.וו X3 יהיה זמין כרגע רק בגרסת xDrive30i, בעוד שמלאי גרסאות xDrive20i ו-M40i יגיע מעט מאוחר יותר.