אחרונה לעשות זאת היא ב.מ.וו, שפרסמה תמונות רשמיות וסרטון - לא פחות - של הסדרה 8 החדשה. המכונית, מעין מחליפה לא ישירה לסדרה 6 קופה, צפויה להיחשף רק בעוד מספר חודשים. בחומרים שנחשפו על-ידי ב.מ.וו היא נראית בגרסת טרום-ייצור עם הסוואה, כחלק מתהליך הפיתוח.
עם זאת, להערכתנו המכונית כבר מוכנה לחלוטין, שכן הליך פיתוח אורך בין שנתיים לשלוש וספק אם לב.מ.וו נותרה עוד עבודה עד להשקה הקרובה. לסדרה 8 יש כבר מועד שיווק משוער בישראל - הרבעון הרביעי של 2018, כך נמסר ל"אוטו" מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו.
הסרטון והתמונות צולמו במסלול הניסוי האיטלקי של ב.מ.וו, שכולל מקטע אובלי באורך ארבעה ק"מ, כמו גם קטעים מפותלים עם שינויי גובה. המסלול ממוקם בסמוך לרומא.
"נסיעות המבחן שאנחנו מבצעים תחת התנאים הקשים ביותר, מראים שאנחנו בכיוון הנכון עם ב.מ.וו סדרה 8 קופה", מסביר קלאוס פרוהליך, חבר הנהלת ב.מ.וו הממונה על מחקר ופיתוח ומי שמפקח על תוכניות הניסוי באיטליה. "היכולת הדינמית שהרכב מראה מרשימה בהחלט. הלקוחות והאוהדים שלנו יכולים לצפות למכונית ספורט אמיתית".
ב.מ.וו סדרה 8 החדשה, שמחזירה לחיים שם אהוב משנות ה-90, תתבסס על הפלטפורמה המשותפת לסדרה 5 ו-7, כמו גם לסדרה 6 החדשה. בעוד זו האחרונה הוצעה בעבר בגרסאות סדאן (מעין קופה ארבע דלתות), קופה וקבריולה, הפעם את תפקיד גרסאות שתי הדלתות תיקח על עצמה הסדרה 8. המכונית החדשה תוצג בגרסת קופה, ובהמשך גם קבריולה. גרסת M ספורטיבית צפויה אף היא - כפי שב.מ.וו הצהירה רשמית אשתקד עם אב-טיפוס שנחשף באופן דומה.