בגרסה זו חמישה מושבים במקום שבעה, והיא תוצע ברמת גימור חדשה 'In Tech' – עם מפרט מעט שונה ביחס לזה המוצע ב-'Acenta', בגרסת שבעה המושבים. בהשוואה, החישוקים הם בקוטר "17 (מול "18) וגג השמש אינו מוצע. עם זאת, ברמת הגימור החדשה מספר פריטים שאינם ב-'Acenta', בהם תאורת לד מלאה ועוקבת-פנייה, מערך מצלמות היקפי (כולל זיהוי עצמים), וחימום למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה.
גם כאן מוצעות מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ועמעום אורות אוטומטי.
מחירו של ניסאן X-טרייל בגרסת חמישה מושבים וברמת הגימור 'In Tech' הוא 165,000 שקלים, ועד 7.2.18 יהיה 160,000 שקלים. עד כה המחיר הנמוך ביותר לדגם זה היה 177,000 שקלים (7 מושבים, 'Acenta').
השווה, השונה והמשווה
הגרסה החדשה מוצעת עם אותו מנוע המשרת גרסאות אחרות של הדגם: דיזל 1.6 ליטר המייצר 130 כ"ס ו-32.6 קג"מ, תיבה רציפה והנעה קדמית. הביצועים הם 0 ל-100 ב-11.4 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 18.9 ק"מ (נתוני יצרן).
נפח תא המטען בגרסה זו הוא 550 ליטר – גדול ב-105 ליטר מזה שבגרסת שבעת המושבים (445 ליטר) כאשר השורה השלישית מקופלת.
ניסאן X-טרייל בגרסה זו יתחרה, בין השאר, בניסאן קשקאי ברמת הגימור 'Acenta Tech', שמחירו נמוך ב-3000 שקלים בלבד. לשני הכלים אותה יחידת הנעה ומפרט דומה למדי – לקשקאי יש גג זכוכית גדול וחישוקי "18, ואין לו לד מלא ומושבים מחוממים – אך ל-X-טרייל ממדים גדולים יותר: בסיס הגלגלים ארוך ב-6 ס"מ; המרכב ארוך ב-30 ס"מ, רחב ב-2.5 ס"מ, גבוה ב-12 ס"מ ונפח תא המטען גדול ב-120 ליטר.