אז מה בתכנית? בעתיד תשיק קאדילק מבחר דגמים שיכוונו לקטגוריות המקובלות, עם היררכית שמות ברורה יותר. כך יוצגו יורשות ה-ATS וה-CTS אשר יכונו CT3 ו-CT5 (ויתמודדו מול ב.מ.וו סדרה 3 ו-סדרה 5 ומקבילותיהן בהתאמה). דגמים אלה, שישמרו על מבנה של הנעה אחורית, יראו דמיון רב למכונית התצוגה 'אסקאלה' מ-2016. במקביל תעבור ה-CT6 ריענון כדי להתאים לקו העיצוב המשפחתי שייווצר.
תכניות לעתיד בצד, בשנת 2017 קאדילק הרשימה כאשר תפסה נתח בעולם הספורט המוטורי, עם השקת הגרסאות הספורטיביות של דגמי ATS ו-CTS במחירים שוברי-שוק.
המהלך נתמך בהקמת מועדון לקוחות יעודי ומתן חסות לליגת מירוצים ("ליגת קאדילק") חוקית לראשונה בישראל. במקביל, השיקה השנה קאדילק את דגם ה-XT5 בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום שהתברג בהצלחה בצמרת מול המתחרות הגרמניות. הצלחה זו, הובילה אותו לגידול של 84%, נתון המציב אותו כמותג היוקרה הצומח ביותר בישראל.