אופל קורסה החדשה תושק בשנת 2019, ותתבסס הפעם על פלטפורמה משותפת לקונצרן PSA, אותה אחת שתשמש גם את פיג'ו 208 הבאה. בכך היא זונחת למעשה את פלטפורמת פיאט פונטו, ששימשה אותה בשני הדורות האחרונים (מאז שנת 2006). פלטפורמה זו נולדה בימים בהם אופל הייתה בבעלות ג'נרל מוטורס, ובעקבות שיתוף פעולה לא לגמרי מוצלח בין האמריקאים לאיטלקים.
ההכרזה על ייצור אופל קורסה החדשה, היא חלק ממהלך התייעלות ש-PSA כופה על אופל, במטרה לשפר את ריווחיותה. היצרנית הגרמנית לא רשמה רווח מזה שנים רבות תחת הנהלת GM, וב-PSA התחייבו להפוך אותה לרווחית כבר בזמן הקרוב. מהלך זה כולל, בין היתר, הסכמי העסקה חדשים עם הפועלים במפעלים השונים, ובהם בזאראגוסה, ספרד. מפעל זה הוא היחיד שייצר את הקורסה בעקביות מאז 1982, ונבחר לייצור גם את הקורסה החדשה.
ביצרנית לא מספקים בשלב זה פרטים כלשהם לגבי הקורסה החדשה. שימוש בפלטפורמת PSA צפוי לאפשר עם זאת התקדמות משמעותית מבחינה טכנולוגית - מנועים, תיבות הילוכים ומערכות בטיחות ונוחות - זאת ביחס לקורסה הנוכחית שאינה מהמודרניות בקטגוריה. פרטים נוספים על הדגם צפויים להתפרסם לקראת שנה הבאה, והדגם החשמלי יוצג לקראת 2020.