בין היתר ניתן למנות שינוי קל ליחידות התאורה ולפגושים, בהשראת דגמי ה-F-ספורט של לקסוס, אך הפרופורציות והעיצוב באופן כללי לא השתנו, וכך גם המפרט הטכני.
ה-CT מוצעת רק עם הנעת כלאיים, שמשלבת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר עם 99 כ"ס ומנוע חשמלי המספק 82 כ"ס. יחד הם מפיקים 136 כ"ס ומציעים תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 23.8 ק"מ לליטר. הביצועים: 10.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.
חידוש חשוב במתיחת הפנים נוגע לאבזור הבטיחות, שיציע לראשונה מערכות בטיחות מתקדמות בכל הגרסאות. חבילת הבטיחות כוללת בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, זיהוי תמרורים ומערכת למניעת סינוור המחליפה אוטומטית בין אורות "גבוהים" (דרך) ל"רגילים" (מעבר). כן מוצעת בקרת שיוט אדפטיבית, השומרת מרחק מהרכב שמלפנים.
לקסוס CT200h מוצעת ברמת אבזור בסיסית חדשה המכונה "אקזקיוטיב", ומחירה 150 אלף שקל. תמורת סכום זה תקבלו חישוקי "15, מערכת מולטימדיה עם מסך "7 וחיבורי AUX ,USB ובלוטות', בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור התקנה מקומית), הנעה במתג וחיישני אורות וגשם.
רמת האבזור "לקשרי" מוסיפה חישוקי "16, חלונות אחוריים כהים, פנסי ערפל ותאורת לד קדמית. מחירה 162 אלף שקל. בתמורה ל-174 אלף שקל מוצעת רמת האבזור "פרימיום", הכוללת חלון גג, מראה מרכזית נגד סינוור, כניסה ללא מפתח וחיישני נסיעה לאחור (התקנה מקומית).