המכונית נחשפת בתערוכת ז'נבה במפרט תצוגה, אך העיצוב כפי שנראה כיום יגיע בשינויים קלים בלבד לייצור סדרתי - וכבר בשנה הבאה. השקת הסדרה 8 החדשה צפויה להתחיל עם גרסת קופה (שתי דלתות) בתחילת שנה הבאה, ומיד לאחר מכן יצטרפו גרסאות גראן קופה (שילוב בין סדאן ארבע דלתות לקופה) וקבריולה (שתי דלתות). מחברת דלק מוטורס נמסר כי ה-M8 גראן קופה צפויה להגיע לישראל לקראת סוף 2019.
בפסגת ההיצע של כל הגרסאות תשכון ה-M8, שתכלול מנוע ומתלים בפיתוח סדנת השיפורים הרשמית של ב.מ.וו, M. המפרט הטכני לא פורסם, אך עשוי להיות דומה לזה של ה-M5 החדשה, כלומר עם הנעה כפולה והספק מרבי של 600 כ"ס - לפחות.
סדרה 8, נציין, היא המחליפה של סדרה 6, אם כי ב.מ.וו תמצב אותה גבוה יותר בהיררכיית הדגמים - הן מבחינת התדמית והן מבחינת המחיר. היא תתבסס על פלטפורמה משותפת לסדרה 5 (כמו ה-5 וה-6 היוצאות) וחפיפה מסוימת גם עם הסדרה 7 הגדולה יותר.
ב.מ.וו לא מספקת בינתיים מפרט טכני כלשהו של הדגם החדש, וגם תמונות פנים של ה-M8 גראן קופה לא פורסמו. פרטים נוספים על דגם התצוגה צפויים לקראת סוף שנת 2018, או לכל המאוחר בתחילת 2019.