השינויים בגרסת 'ספורט' מייעדים לשפר את ההתנהגות של השירון במסלול ולעשותה מהירה יותר שם. ל'ספורט', מצוידת ב'חבילה דינמית', בולמי זעזועים עם ניהול שונה המאפשר הקשחה ב-10% ביחס לרגילים, והגה ששופר אך "מבלי לגרוע מהתחושה הישירה היוצאת מהכלל שלו". השיפורים בשני מרכיבים אלה מוצאים ביטוי רק במצב הניהוג למסלול. הדיפרנציאל האחורי שופר, ולרכב טורק וקטורי, יכולת המוצאת ביטוי בכל מצבי הניהוג.
בנוסף, עברה גרסה זאת דיאטה של 18 ק"ג, שעיקרה הפחתה במשקל החישוקים. חלק אחר בדיאטה הוא בזכות שימוש בסיבי פחמן במייצב, במכסה מצנן הביניים, במסיט הרוח – ובמגבים שתוכננו מחדש; אלה קלים ב-1.5 ק"ג מהמקוריים, הפחתה של 77%.
כל השינויים האלה, כך בוגאטי, מצאו ביטוי בזמני הקפה במסלול המפותל של נארדו (להבדיל מזה העגול המקיף את המתחם) וקיצצו אותם בחמש שניות להקפה. מחיר בוגאטי שירון 'ספורט' הוא 2.65 מיליון אירו (תוספת של 115,000 אירו) – כ-11.4 מיליון שקלים (ללא מיסוי; כ-22 מיליון שקלים עם).