האורבן EV עוצבה בהשראת הדור הראשון של הסיוויק מתחילת שנות ה-70, ומציעה עיצוב רטרו עגלגל וחינני למדי. היא מוגדרת בינתיים אמנם כמכונית תצוגה, אך צפויה להגיע בשינויים קטנים יחסית לייצור. בהונדה בחרו בתערוכת ז'נבה כדי לאשר זאת רשמית - שנה וחצי אחרי שהאורבן EV הוצגה לראשונה בפרנקפורט.
את המכונית ניתן יהיה להזמין באירופה מתחילת 2019, כך נמסר על-ידי היצרנית. המפרט הטכני עדיין סודי, אך הונדה כפי הנראה מייעדת את האורבן EV לשימוש עירוני ולטווחים קצרים יחסית. פירוש הדבר שטווח הנסיעה שלה יעמוד ככל הנראה על בין 200 ל-250 ק"מ בתנאי מעבדה.
בשלב זה לא ידוע אם חברת מאיר, יבואנית הונדה, תבחר לשווק אותה בישראל. בהיעדר תשתית טעינה ציבורית ונוכח כשלון בטר פלייס, מכוניות חשמליות כמעט ואינן משווקות בישראל. הבודדות שהגיעו לכאן, דוגמת ניסאן ליף ורנו זואי, זכו עד כה לכתף קרה מצד הרוכש הפרטי.