מהדיווח עולה כי הדגם, שהוא כיום הנמכר ביותר של רנו, יועבר בהדרגה למפעל בורסה שבטורקיה, בו מיוצרת בין היתר גם המגאן סדאן המשווקת בישראל. זוהי אינה הפעם הראשונה בה רנו מנסה לבצע מהלך כזה - הפעם הקודמת נגמרה בקרב תקשורתי מול נשיא צרפת, ניקולה סרקוזי, שהסתיים בביטול ההחלטה והמשך הייצור בצרפת.
אלא שהפעם ברנו מגיעים מוכנים יותר למהלך, וינסו לרכך את ההתנגדות באמצעות הגדלת נפח הייצור של מכוניות אחרות בצרפת, בהן דגם הזואי החשמלי. 94% מנפח הייצור של רנו קליאו יתבצע בטורקיה ובסלובניה, בהן עלויות הייצור נמוכות יותר, וה-6% הנותרים יישמרו לצרפת.
לפי המקורות ששוחחו עם רויטרס, רנו שומרת את נפח הייצור המצומצם רק למקרה חריג בו הביקוש יעלה על כושר הייצור של טורקיה וסלובניה, וככל הנראה תשתמש במפעל פלינס הצרפתי רק לצורך הרכבה של הקליאו מקיטים מוכנים, ולא לייצור מלא כפי שמבוצע כיום.
על-פי מעצב רנו, לורנס ואן דן אקר, הקליאו הבאה תציע עיצוב חיצוני דומה לדור הנוכחי, בעוד שתא הנוסעים יזכה לעדכון משמעותי יותר. "ברנו אנחנו נוטים להמציא מחדש הכל כל הזמן, אז זה כמעט מהפכני מצידנו לאמץ הפעם גישה יותר גרמנית".
ואן דן אקר מעוניין לשמר את הצלחת הקליאו, שעיצובה המודרני סייע להפיכתה למכונית השנייה הכי נמכרת באירופה, אחרי פולקסווגן גולף. לכן ביצרנית מעוניינים לשמר את העיצוב במקום לבצע מהפיכה, פרקטיקה המקובלת בתעשיית הרכב הגרמנית (והגולף היא הדוגמה המושלמת לכך).