אז באותה תערוכה - שתיפתח השנה ב-30 במרץ - יצרנית מכוניות היוקרה תציג את קאדילק CT6 וי-ספורט, דגם ביניים שמקשר בין ה-CT6 הרגילה לגרסת V מלאה (שעדיין לא נחשפה). אם תרצו, זו מקבילה למותג M Performance של ב.מ.וו ולדגמי הביניים של AMG (מרצדס).
איך שלא תקטלגו אותה, ה-CT6 תציע 550 כ"ס ו-86.6 קג"מ, נתונים מכובדים בהחלט. זאת ממנוע V8 עם צמד מגדשי טורבו ונפח של 4.2 ליטר - יחידת כוח חדשה לחלוטין לפי קאדילק. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
מלבד תוספת הכוח, ה-CT6 הספורטיבית זכתה לשורה של שדרוגים למערך המתלים (אדפטיביים, כעת גם עם מצב מסלול), לתגבור ההיגוי ואפילו היגוי אחורי אקטיבי משופר. גם מערכת ההנעה הכפולה שודרגה, ותוכנה חדשה למערכות בקרת היציבות והמשיכה תאפשר נהיגה נמרצת יותר ללא הפרעה. מכיוון שאי-אפשר בלי פס-קול מתאים, גם מערכת הפליטה חדשה וכוללת שסתומי פליטה חדשים.
ומה עם שיווק בישראל? מחברת UMI, יבואנית קאדילק, נמסר כי שיווק קאדילק CT6 וי-ספורט נשקל, אך עדיין לא התקבלה החלטה בנושא. מכונית הפאר מוצעת כיום במחיר תחרותי לקטגוריה - החל מ-550 אלף שקל.