היצרנית לא מספקת בינתיים מפרט מלא של הדגם, כך שלא ידוע באיזה מנוע ישתמש. ה-GSi צפויה להציע כפי הנראה יחידת כוח צנועה יותר מזו של הקורסה OPC, לה 210 כ"ס ממנוע 1.6 ליטר מוגדש. למרות זאת, היא תציע את אותה השלדה הספורטיבית של האחות הבכירה - כלומר מערך מתלים ובלמים ספורטיבי מלא. גם העיצוב שואב מה-OPC השראה ברורה.
בחירה במנוע צנוע יותר, תאפשר כפי הנראה לאופל להציע את הדגם במחיר ידידותי יותר. הקורסה OPC משווקת בישראל, אך לא זכתה להצלחה משמעותית - למרות ביקורות טובות ביחס ליכולותיה הדינמיות. בשלב זה לא ידוע אם בכוונת חברת שלמה, יבואנית אופל, לשווק את ה-GSi. בהקשר זה נציין כי בעבר - בעיקר בשנות ה-80 וה-90 - גרסה זו הוצעה אצלנו מלבד בקורסה, גם באסטרה הקומפקטית.
אופל קורסה OPC. תורמת עיצוב ושלדה