דגמי שתי הדלתות של ה-C-קלאס זוכות לעדכון שכולל שינויים קוסמטיים קלילים לעיצוב - בראשם פנסי לד מלא קדמיים, פגושים שונים וסבכה קדמית מעודכנת. אין שינוי משמעותי למידות ונראה שמרצדס הקפידה לשמר את העיצוב המוצלח של הדור הנוכחי.
שינוי משמעותי בהרבה נמצא מתחת למכסה המנוע - שם יוצע מנוע ארבעה צילינדרים חדש בנפח 1.5 ליטר. זה מצויד במגדש טורבו ובמערכת כלאיים מתונה מבוססת מערכת חשמל 48 וולט. למערכת זו יכולת לאגור אנרגיית בלימה במצבר לשימוש עתידי, הן כחוליה מגשרת בתחילת תנועה עד שהמגדש מאיץ למהירות עבודה והן כאשר נדרש כוח נוסף.
הגדישה החשמלית מוסיפה עד 14 כ"ס למנוע הבנזין, שמפיק 184 כ"ס ומאיץ את ה-C-קלאס קופה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.9 שניות (8.4 בגרסת הנעה כפולה). דגם הקבריולה זקוק ל-8.5 שניות (8.8 עם הנעה כפולה). גרסת הבסיס החדשה מכונה "C200".
מרצדס תציע בהמשך גרסת בנזין דומה נוספת, אך עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר. מפרט טכני של זו לא פורסם. בפסגת ההיצע תשכון בשלב ראשון גרסת ה-AMG C43, עם מנוע V6 מוגדש (3.0 ליטר) ו-390 כ"ס, 27 יותר מבדגם היוצא. במרכב קופה זה מספיק למהירות מרבית של 250 קמ"ש והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות (4.8 בגרסת הקבריולה).
מלבד המנועים החדשים, ה-C קופה וקבריולה זוכות לתא נוסעים מעודכן, הכולל אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי (בגודל "12.3) ומסך "10.25 למערכת המולטימדיה. גרסאות בסיס יוסיפו להציע לוח מחוונים רגיל ומסך מולטימדיה בגודל "7.
עוד נוספו יותר אפשרויות התאמה לתא הנוסעים (כולל תאורת אווירה ב-64 גוונים), מערכת שמע עם תשעה רמקולים שתמוצב בין מערכת הבסיס לבכירה, מתלים מתכווננים חדשים ויותר מערכות בטיחות מתקדמות.
שיווק ה-C-קלאס קופה וקבריולה יחל באירופה בחודש יולי הקרוב. היא צפויה להגיע לישראל זמן קצר לאחר מכן - במקביל להשקת דגם הסדאן ברבעון השלישי של השנה.