המכונית, ששורשיה בשנות ה-60, תור הזהב של מכוניות הבנזין - כשאפילו דיזל נחשב למנוע חריג יחסית במכוניות פרטיות - לא תוצע בגרסה חשמלית מבוססת מצברים, אך פורשה כן מתכוונת להציע גרסת כלאיים נטענת משקע שלה - בתקווה שזו תרצה את מי שמתלבט למשל בין פורשה 911 לאחד מדגמי טסלה.
במסיבת עיתונאים לסיכום שנת הכספים, מנכ"ל פורשה אוליבר בלום סיפר עוד כי השקת גרסת הכלאיים של ה-911 נדחתה ביחס לתוכנית המקורית. גרסה זו הייתה אמורה להופיע לאורך חיי הדור הבא של המכונית, שיכונה בשם הקוד 992, ושיחליף את ה-991 המשווקת כיום. ה-992 תושק לקראת סוף 2018 ותוכננה כך שתוכל להציע גרסת כלאיים. בתוכנית העדכנית גרסת כלאיים תצטרף למבחר רק במתיחת הפנים (4-3 שנים אחרי ההשקה), או בדור הבא (לפחות שש שנים לאחר השקת ה-992).
בלום מסביר את הדחייה בכך שבפורשה "ממתינים להתקדמות נוספת בטכנולוגיית המצברים", בכדי שאלו יציעו טווח וביצועים טובים יותר כמצופה ממכונית ספורט של המותג. הוא לא פוסל את האפשרות שפורשה תציע קודם לכן מכונית ספורט חשמלית - אולי על בסיס ה-718 קאיימן או פורשה 718 בוקסטר.
"השקנו את ה-718 בוקסטר וקאיימן ב-2016, אנחנו עוד לא יודעים באיזו נקודה נחליט לגבי ההתקדמות" (לכיוון חשמלית).
הדגם החשמלי הראשון של פורשה, שיכונה מישן אי (Mission E), יהיה ספורט-סדאן ויושק בשנה הבאה. הוא יתבסס על פלטפורמה חשמלית עם מתח של 800 וולט שפותחה במקור ל-919 הייבריד, מכונית הלה מאן של פורשה. בשנת 2021, תצטרף למבחר גרסת סטיישן-שטח בשם מישן אי קרוס טוריזמו (Cross Tourismo), שקדימון שלה נחשף בתערוכת ז'נבה השנה.