במסגרת העדכון הקליל, הוחלפו השבכה הקדמית והפגושים (מלפנים ומאחור) ונוספה יחידת הנעה חדשה להיצע באירופה (1.5 ל'). יצוין כי ג'אז לא תוצע בישראל עם אפשרות למנוע ה-1.5 ליטר (130 כ"ס) – למרות שמנוע זה מוצע גם עם תיבה אוטומטית.
בישראל, אם כן, נמשיך לקבל את מנוע ה-1.3 ליטר המוכר שמספק 102 כ"ס, ואפשרות בחירה בין תיבת 6 הילוכים ידנית לבין תיבה אוטומטית-רציפה.
מחירי הונדה ג'אז המעודכנת נותרו כשהיו – החל מ-90,000 שקלים עבור גרסה עם תיבה ידנית, והחל מ-104,000 שקלים עבור גרסה עם תיבה אוטומטית. כמו בדגם טרום העדכון, גם הפעם ציון הריסוק של ג'אז תקף רק מרמת הגימור 'קומפורט' ומעלה (מ-107,000 שקלים), לה מפרט בטיחות דומה לזה שאיתו נבחנה במבחן הריסוק של יורו NCAP.