ה-C4 איירקרוס מוסיף 12 ס"מ לאורך הכללי (427 מול 415), ו-5.5 ס"מ לבסיס הגלגלים (265.5 מול 260), לטובת מרווח טוב יותר - במיוחד ליושבים מאחור - ותא מטען גדול יותר.
מבחינת עיצוב הוא דומה מאוד ל-C3 איירקרוס, אך מציע איירבאמפס (Airbumps) - כריות הפלסטיק שהוצגו לראשונה ב-C4 קקטוס ושמטרתן להגן על הדלתות ממכות חניה. אלו מוצעות בגרסה מוקטנת ב-C3 הרגילה ובקקטוס שלאחר מתיחת הפנים, אך ב-C3 איירקרוס הן נעדרות לחלוטין. לא ברור אם סיטרואן רומזת כאן על כוונה להוסיפן בהמשך גם באירופה.
![סיטרואן C3 איירקרוס נמתח לסין](/Attachment/Gallery/239449/1594432/_crop_to50_750x750.jpg)
ה-C4 איירקרוס יציע מערכת מולטימדיה עם מסך "9, וישווק בסין כ"רכב מקוון" - ובמילים אחרות, הוא יציע גישה לאינטרנט לטובת עדכוני מערכת, מוזיקה אינטרנטית, ניווט עם עדכונים בזמן אמת ואף אפשרות לתשלום בחניונים. המערכת פותחה בסיוע עליבאבא (Alibaba), ענקית המסחר המקוון הסינית.
![1587746סיטרואן C3 איירקרוס](/Attachment/Gallery/238648/1587746/_crop_to50_750x750.jpg)
סיטרואן לא מפרטת אילו מנועים יוצעו ב-C4 איירקרוס, אך סביר שאלו דומים להיצע של ה-C3 איירקרוס - שכולל מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (110 או 130 כ"ס), מנוע בנזין אטמוספרי (1.2 ליטר, 82 כ"ס) ושלושה מנועי דיזל עם 90, 100 או 120 כ"ס. גרסת ה-110 כ"ס בנזין היא היחידה שמשודכת גם לתיבת שישה הילוכים אוטומטית.