יונדאי i20 המחודשת מציגה סבכה קדמית שונה, במראה המאפיין את דגמי יונדאי החדשים. שינוי בוצע גם לחישוקי הגלגלים, מבחר הגוונים ויחידות התאורה מלפנים ומאחור. הדגם יוסיף להימכר בגרסאות חמש דלתות (רגילה ו"אקטיב" דמוית שטח). בחו"ל מוצעת גם גרסת שלוש דלתות (שמכונה "קופה"), זו לא שווקה כאן עד היום וכפי הנראה לא תגיע אלינו גם בעתיד.
ה-i20 המחודשת מצטיידת במנועי טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר, עם הספק של 100 או 120 כ"ס. שניהם משודכים לתיבת 7 הילוכים רובוטית דו-מצמדית, ונראה כי הם עשויים להחליף את שילוב ה-1.4 ליטר 100 כ"ס ותיבת ארבעה הילוכים המיושן שמוצע כיום בישראל. עם זאת, מנוע ה-1.4 יוסיף להימכר בגרסת 'אקטיב'.
חידוש חשוב לא פחות יהיה במפרט הבטיחות - שם יונדאי מוסיפה מערכות בטיחות מתקדמות שחסרות בדגם הנמכר כיום בישראל. אלו כוללות בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ותיקון (עד היום - התרעת סטייה מנתיב בלבד) ועמעום אורות אוטומטי. לא ידוע אם כלמוביל, יבואנית יונדאי, תציע את המערכות הללו גם בישראל.
פרטים נוספים בנוגע למפרט המיועד אלינו, צפויים להתפרסם בתוך מספר חודשים. שיווק יונדאי i20 המחודשת יחל בסוף 2018.