טווח הנסיעה והביצועים יושפעו מהגרסה אותה יבחר הלקוח: דגם הבסיס מצויד במצברים בעלי קיבולת של 39.2 קילוואט-שעה (קוט"ש), וטווח נסיעה של 240 ק"מ לפי התקן הקוריאני (300 בתקן האירופאי המחמיר פחות). גרסה שנייה, עם מצברי 64 קוט"ש, תוכל לנסוע כ-380 ק"מ (450 בתקן האירופאי).
מדובר בנתונים טובים מעט פחות מאלו של יונדאי קונה אלקטריק, הגרסה החשמלית של רכב הפנאי - 312 ק"מ עם המצברים הבסיסיים ו-482 עם בעלי הקיבולת הגבוהה (בתקן האירופאי). יש לציין עם זאת כי הקונה הוא רכב קטן יותר.
הנירו החשמלי מציע עיצוב כמעט זהה לדגם הרגיל, אך מעט ארוך וגבוה ממנו - האורך הכללי עומד על 437.5 ס"מ (2+), הרוחב זהה (180.5 ס"מ), הגובה 156 ס"מ (1.5+) ובסיס הגלגלים זהה, 270 ס"מ. נתון משקל לא פורסם, וגם לא הספק המנוע - שצפוי לפי נתוני הקונה החשמלי לעמוד על 136 כ"ס בגרסה הבסיסית ו-204 כ"ס בבכירה.
בקונה, זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.7 שניות ולמהירות מרבית של 155 קמ"ש בגרסת הבסיס, ו-7.6 שניות ו-167 קמ"ש בגרסה הבכירה. זמן הטעינה עומד על שש שעות ועשר דקות משקע ביתי בגרסת ה-39.2 קוט"ש ותשע שעות ו-35 דקות בגרסת ה-64 קוט"ש.
ומה לגבי שיווק בישראל? בשלב זה אין תוכנית כזו. עם זאת בטלקאר, יבואנית קיה, השיבו בתגובה לפניית "אוטו" כי הם ממתינים לתחילת השיווק באירופה ומציינים כי "לכשיתאפשר, נבחן בחיוב". על-פי קיה, הופעת הבכורה של הנירו החשמלי באירופה מתוכננת לתערוכת פאריז באוקטובר הקרוב.