ה-S מציעה את אותו מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו, 522 כ"ס ו-68.3 קג"מ בין 1,900 ל-5,000 סל"ד. היא ממוקמת במבחר בין ה-GT הבסיסית (476 כ"ס) ל-C הבכירה (557 כ"ס).
בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה אחורית, ה-S מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ולמהירות מרבית של 308 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 8.7 ק"מ לליטר.
בדומה לדגמי ה-GT האחרים, היא מציעה מתלים מתכווננים עם מספר מצבי נהיגה. רשימת האבזור כיאה למרצדס, ארוכה. מחיר הגרסה החדשה לא פורסם, ולפי שעה ספק אם תוצע בישראל באופן סדיר. ה-GT משווקת אצלנו כיום בגרסת הקופה בלבד, ובמחיר התחלתי של 1.375 מיליון שקל.