כיוון חדש
"ב-2014 ידענו מה אנחנו רוצים לעשות, אבל כשאין מוצרים קשה להבין זאת מבחוץ. כעת אנחנו בעיצומה של מתקפת פנאי שהחלה לטעמי ב-C4 קקטוס. בשבוע הראשון שלי בסיטרואן השקנו אותה... ה-C3 כבר הייתה המכונית הראשונה שלי, בה כבר יכולתי להשפיע והיא הצלחה גדולה מבחינתנו, ולא רק באירופה. השלב הבא אחרי ה-C3 איירקרוס תהיה השקת ה-C5 איירקרוס באירופה (הושק אשתקד בסין, א.ש). למה המתנו איתו? מסיבות רבות; האסטרטגיה שלנו היא להציג רכב חדש בכל אזור, בכל שנה. תמיד יש סכנה שאם משיקים יותר מדי כלים בשנה אפשר לאבד מיקוד. למדנו זאת בעבר וזה נכון לנו ולסוכנים".
ומה הצעד הבא?
"איני יכולה לחשוף יותר מדי, אבל סיטרואן היא יצרן גלובלי שצריך מבחר מלא. יש לנו שני שלבים בתכנון, הראשון הוא הפנאי ואחריו נתחיל לטפל בהחלפת דגמים שאתם מכירים כמו C4 ו-C5".
כלפי חוץ אתם נראים כמותג החצוף בקבוצה. איך את מסבירה זאת?
"אנחנו בהחלט המותג שמעז יותר. קרלוס טאווארס (יו"ר PSA) אמר לי בעבר שסיטרואן הוא המותג בקבוצה שיכול להעז. פיג'ו לא יכולה לעשות זאת כי התדמית שלה שמרנית יותר ו-DS הוא מותג יוקרה, אז הוא לא יכול 'לשחק'.
"לדעתי לא לעשות מה שכולם עושים זה כוח, ולייצר מכוניות שהן קצת שונות הוא הדבר שנכון לנו. כאשר עשינו והתנהגנו כמו כולם לא הצלחנו. רק סיטרואן יכולה להציג מכונית כמו קקטוס, בוודאי
שב-PSA; רק אנחנו, בגלל ההיסטוריה והגישה".
האם תציגו גם רכב פנאי עם שבעה מושבים?
"כרגע, לעשות רכב פנאי בקטגוריה הגדולה יותר אינו דבר שנמצא בקדימות אצלנו. רצינו שמונה דגמים עיקריים שנמצאים במקומות הרווחיים. אחרי שנגיע למטרה ניתן יהיה לחשוב הלאה, אבל דבר כזה צריך להיות מוצדק. קודם נגמור עם דגמי הפנאי בקטגוריות B ו-C (פנאי קטן מבוסס סופרמיני וקומפקטי מבוסס משפחתית קומפקטית בהתאמה, א.ש) ואחרי כן עם הדגמים הגדולים יותר".
ובאמת מתי כבר נראה את מחליפת ה-C5?
"הייתי רוצה לעשות הכל מיד אבל צריך לבחור. עשינו פנאי ונגיע גם לעולם הסלון, אבל זו לא תהיה מכונית מסורתית בקטגוריה D (משפחתית גדולה). היא תהיה, אם יורשה לי, חצופה. היא תהיה דומה ברוחה ל-CXperience, מכונית התצוגה שחשפנו בפאריז 2016, אבל לא זהה. מאוד מעוצבת, מעודנת ועם אווירה יוקרתית, אבל בלי עץ ועור מסורתיים. הייתי אומרת שזו מכונית שבדרכה המיוחדת תרקוד קצת גם בקטגוריה הגדולה והיוקרתית יותר".