הלקוח, שנותר אלמוני, ניחן בטעם טוב במיוחד: הוא עיצב את ה-SP38 בהשראת פרארי F40, מכונית העל הנהדרת של הסוס הצוהל מסוף שנות ה-80, ועד היום אחת המכוניות הכי מזוהות של המותג.
הבסיס של ה-SP38 - כולל שלדה ומנוע - מגיעים מה-488GTB. הגוף הוא חדש לחלוטין, ועוצב כדי להעניק רושם של כוח ומיקוד לחלק האחורי, שם נמצא מנוע הטווין-טורבו. יחידת הכוח לא שונתה, ואין גם סיבה: עם 670 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-77.4 קג"מ ב-3,000 סל"ד, כוח לא חסר.
זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.0 שניות, ל-200 בתוך 8.3 שניות ולמהירות מרבית של יותר מ-330 קמ"ש. נתונים אלו מתייחסים ל-488GTB (נתוני ביצועים ל-SP38 לא פורסמו). תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו, וכך גם מחיר ההזמנה המיוחדת - הרבה מעבר למחיר 488GTB רגילה, שעולה החל מ-2.3 מיליון שקל בישראל.
המכונית היחידה מסוגה נמסרה לפני זמן קצר לבעליה המאושר, שמיד ביצע איתה כמה הקפות על מסלול הבית של פרארי, פיוראנו. בסוף השבוע הקרוב ה-SP38 תוצג באירוע האקסקלוסיבי ביותר של קהילת אספני הרכב הקלאסי, הקונקורסו ד'אלגנצה וילה ד'אסטה, שיתקיים בסוף השבוע הקרוב.