הסנדרו תוצע ברמת אבזור "לורט" שכוללת חיבור בלוטות', בקרת שיוט ומערכת שמע. לרכב ארבע כריות אוויר בלבד ואין מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות - רק מערכת התרעה בהתקנה מקומית מתוצרת מובילאיי.
שינוי גדול נרשם מתחת למכסה המנוע, שם דאצ'יה סנדרו מציעה מנוע טורבו-בנזין בנפח 0.9 ליטר של רנו, שמייצר 90 כ"ס ו-15.3 קג"מ. יחידת הכוח מסתייעת בתיבת חמישה הילוכים רובוטית חד-מצמדית.
לסנדרו המחודשת תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 20.4 ק"מ לליטר. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11 שניות ולמהירות מרבית של 175 קמ"ש.
כמובן שהיהלום שבכתר, כרגיל בדאצ'יה, הוא המחיר, 63,000 שקל. מחיר זה מעמיד את מכונית הסופר-מיני הזו באיזור מכוניות המיני האוטומטיות הקטנות ולרוב חלשות יותר.
עד כה הסנדרו (למעט דגם הדמוי-שטח "סטפאוויי") שווקה רק בגרסת 1.2 ל אטמוספרית (75 כ"ס) בשילוב תיבה ידנית, כאשר שילוב הטורבו-רובוטי הוצע רק בגרסת ה"סטפוויי" היקרה יותר. גרסאות ידניות לסנדרו המחודשת יצטרפו להיצע בהמשך הדרך.