"הכנסנו הכל למתחם אחד שיכול לתת ללקוח שירות של 360 מעלות", מסביר דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס בישראל. "כשהתחלנו לעבור את מכירת ה-1,000 מכוניות לשנה לפני שלוש שנים, המרכז שהיה לנו ברחוב תובל בתל-אביב פשוט הפך קטן מדי. הוא תוכנן לטפל בקצב של 300 מכוניות לשנה שהיה בתחילת הדרך.
"המקום החדש נבנה לפי אמות המידה של לקסוס העולמית והשירות שניתן כאן ללקוח יהיה במיטב מסורת קבלת הפנים היפנית, אומוטנאשי. המרכז החדש מאפשר לנו לגדול ולבצע את הקפיצה הצפויה לאיזור מכירות של 2,500-2,000 מכוניות בשנה".
מצפים לגדול
וביבואנית אכן מצפים לצמיחה משמעותית במכירות, בסיוע מספר חידושים. כבר בחודש הקרוב ינחת כאן ה-RXL, גרסת שבעה מושבים מוארכת של ה-RX, ופעם ראשונה בה לקסוס מציעה רכב שבעה מושבים בישראל. ביבואנית מעריכים כי לא תגזול לקוחות מה-RX הרגיל, אלא תביא לאולם קהל שונה וצעיר יותר. שורת המושבים השלישית תוצע עם קיפול חשמלי ובלקסוס מבטיחים גישה נוחה לחלק האחורי, כמו גם נפח מטען מספק גם כאשר כל המושבים ניצבים.
לקראת סוף השנה תנחת כאן ה-ES החדשה, ותחליף את ה-GS. הכוונה תהיה להציגה בסוף השנה הנוכחית ולהתחיל במסירות ב-2019. מבחינת לקסוס היא תפנה לקהל רחב יותר מה-GS, כזה שמחפש מכונית סאלונית גדולה ומרווחת יותר.
החדשה החשובה ביותר מבחינת לקסוס תהיה נחיתת רכב הפנאי הקומפקטי, UX, בסוף הרבעון הראשון של 2019. זה פונה לאחד התחומים הצומחים ביותר בשוק הרכב ועימו מעריכים ביבואנית שיוכלו להתקרב - ואף לחצות את רף המכירות של 2,000 מכוניות בשנה.
ביבואנית מעריכים כי עוד קודם לכן, במהלך 2018, מכירות המותג יעלו לכיוון 1,500-1,400 יחידות לעומת 1,250 ב-2017. זאת, לאחר שהושקו מתיחות הפנים של ה-NX, ה-CT וה-IS.