אז הסופרב הממוגנת, שמושקת בימים אלה בבריטניה, מציעה בדיוק את זה - ואפילו במחיר "נוח" של כ-560 אלף שקל, כולל מסים מקומיים (כלומר יותר ממיליון שקל כולל מסים בישראל). במונחי משוריינות, שבדרך כלל מגיעות ממותגי יוקרה כמו אודי, ב.מ.וו ומרצדס ועם תגי מחיר של מאות אלפי דולר לפני מס, זה כמעט מציאה.
אז מה מקבלים בתמורה? חיצונית, כמעט ולא ניתן לזהות שמדובר בסופרב שונה מהרגיל. סקודה מבססת את המשוריינת על גרסת הסטיישן, ומבטיחה שנפח ההטענה הנדיב (660 ליטר עם ספסל אחורי ניצב) נותר על כנו, וכך גם מספר המושבים (חמישה).
חלקי מרכב ורצפה הוחלפו בחלקים מחומרים מרוכבים ופלדה מחוזקת, לטובת עמידות ממטעני צד קלים, רימוני יד ונשק קל. השמשות הוחלפו בזכוכית משוריינת, והגלגלים בחישוקים עמידים עם צמיגי אל-תקר ויכולת נסיעה גם במקרה שהצמיג נקרע, לטובת שמירה על כושר בריחה בחירום. גם המתלים והבלמים שודרגו בהתאם.
מכיוון שאם אתם נוסעים באחת, אתם כנראה (חושבים את עצמכם) חשובים מהסביבה, הסופרב המשוריינת מצוידת גם באורות חירום וצופרים, לפנות מהדרך את פשוטי העם במכוניות חדירות כדורים. מלבד זאת האבזור נותר פחות-או-יותר זהה, כולל פריטים חשובים דוגמת מערכת ניווט לוויינית, שיקוף טלפון חכם במסך המולטימדיה המובנה ועוד.
הסופרב המשוריינת תוצע עם מנוע הדיזל הרגיל של סקודה, בעל נפח של 2.0 ליטר והספק מרבי של 190 כ"ס. הוא מספיק למהירות מרבית של "יותר מ-193 קמ"ש", כך סקודה, ירידה משמעותית מ-243 קמ"ש בסטיישן-דיזל רגילה, זאת בשל תוספת משמעותית מאוד של משקל מרכיבי המיגון. כמה היא שוקלת? את זה, כמו נתוני מפרט אחרים, סקודה שומרת בסוד.