בלקסוס גאים בעיצוב מיוחד לחלק האחורי שהוארך ב-11 ס"מ וקיבל מראה מעט יותר אנכי ובהגבהת הרכב ב-1.5 ס"מ. זאת מתוך כוונה ליצר מרחב ונוחות נאותים ליושבים בשורה השלישית ובמקביל להשאיר חלל מספק למטען (מה שלא קורה לרוב בדגמים עם שבעה מושבים). כיאה ללקסוס תפעול הקיפול לשורת המושבים השלישית הוא חשמלי בדיוק כמו התפעול לפתיחת דלת תא המטען.
ההאצה ל-100 קמ"ש של הדגם החדש מעט איטית מהגרסה הקצרה עם 8.0 ש' לעומת 7.7 ש' אך המהירות המרבית נותרה 200 קמ"ש.
רשימת הציוד ברמת גימור זו ארוכה וכוללת חישוקי "20, גג זכוכית נפתח, תאורת לד, חיישני חניה, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, מפתח חכם צג מולטימדיה/שליטה גדול "12.3, וכמובן תפעול חשמלי לכיוון המושבים המאווררים.
בתחום הבטיחות בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, עמעום תאורה אוטומטי ועוד. למעשה ציוד דומה לרמת הפרמיום ב-RX הקצר.
הגרסה החדשה תעלה 498,000 שקלים, 20,000 שקלים יותר מהגרסה הקצרה המקבילה.