הדור השני לקומפאס נשען על גרסה מוגדלת לפלטפורמת הרנגייד/500X (הפלטפורמה הקטנה הגמישה של פיאט), עם בסיס גלגלים של 264 ס"מ ואורך של 439 ס"מ. מבחינת היבואן הקומפאס מכוון לקטגוריה הגדולה במכירות בתחום היוקרה המקומית כאשר במותג שואפים להתחרות באודי Q3 ובוולוו XC40. עם זאת הכוונה היא ליטול מכירות גם מגרסאות יקרות של דגמים ממותגי מרכז השוק כמו סקודה קודיאק.
ההיצע
הקומפאס יוצע בארץ עם מנוע ה-1.4 ל' טורבו 170 כ"ס של פיאט שישודך לתיבה אוטומטית עם תשעה הילוכים והנעה כפולה. המערכת שמכונה אקטיב דרייב יודעת לעבור אוטומטית בין הנעה קדמית לכפולה בהתאם לצורך (וגם לבחירת מצבי הניהוג). ההאצה למאה קמ"ש תארך 9.5 ש' והמהירות המרבית היא 200 קמ"ש. בג'יפ ישראל מדגישים את מרווח הגחון הגדול ביחס למתחרים – 21.5 ס"מ ואת העובדה שלרוב המתחרים בתחום אין הנעה כפולה בגרסאות הבסיס.
הקומפאס יימכר בארץ בשתי רמות גימור לימיטד ולימיטד פלוס כאשר כבר הראשונה הינה מאובזרת למדי. היא תכלול חישוקי "17, תפעול חשמלי לפתיחת תא המטען, חיישני חניה, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם שליחה לאחור, מולטימדיה עם צג "7, וריפוד שמשלב עור ובד. בתחום הבטיחות בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אקטיבית, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב.
רמת הפלוס תוסיף חישוקי "19, גג בצבע שחור, גג זכוכית פנוראמי, ותאורת קסנון עם עמעום אוטומטי.
המחיר יהיה 210,000 שקלים ללימיטד, שבתקופה ההשקה יוצע ב-200,000 שקלים, ו-230,000 שקלים ללימיטד פלוס. אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת צופה שעד סוף השנה ימכרו לפחות 300 כלים כאלה כאשר ב-2019 הכוונה היא למכור מספר כפול ואף יותר. אמיר אורז'ל ראש המותג בארץ סיפר שבעתיד עשויה להגיע גרסת הטריילהוק שלה יכולת שטח גבוהה יותר (כאשר תוצג עם מנוע ה-1.4 ל') ושבמותג יבחנו אפשרות לייבא גם גרסת הנעה קדמית מוזלת. כך או כך הקומפאס אמור להיות שחקן חשוב בתוכנית הצמיחה של מותג ג'יפ בארץ.