כמקובל בפורשה, הספידסטר מציעה גג בד מתפרק-זמני, ולא מתקפל וקבוע. במילים אחרות, הוא מיועד רק להגנה על תא הנוסעים בזמן עמידה, אם משום מה נאלצתם לחנות בחוץ בזמן גשם.
ה-911 ספידסטר שואבת סממני עיצוב מדגמי הספידסטר המיתולוגיים של היצרנית, מאז הראשון - שאושר לנסיעה בכביש ציבורי ב-8 ביוני 1948 - דרך ה-911 ספידסטר של שנות ה-80 ורבות אחרות.
וכך היא מצידה צביעה דו-גוונית בלבן-כסף (בהשראת מכוניות המירוץ הקלאסיות), מראות מתכת בעיצוב רטרו, שמשה קדמית נמוכה וכיסוי אחורי בעיצוב חופה כפולה. מכיוון שאנחנו ב-2018, חלקים רבים במרכב יוצרו מסיבי פחמן לחסכון במשקל - בהם הכיסוי, הכנפיים הקדמיות וכיסוי תא המטען.
עיצוב הרטרו ממשיך גם בתא הנוסעים, שם תמצאו מושבים (מסיבי פחמן) המצופים בעור בגוון שהגיע היישר מה-356, המכונית הראשונה של פורשה. מערכות נוחות מודרניות, דוגמת מולטימדיה ומזגן, הוסרו כדי לחסוך במשקל.
מתחת לעיצוב הרטרו, ה-911 ספידסטר מבוססת שילוב בין מרכב של קבריולה כפולת הנעה (כלומר גוף רחב) לבין שלדת GT3, כך על-פי היצרנית. מפרט טכני לא פורסם, למעט שלדגם התצוגה "יותר מ-500 כ"ס וקו אדום ב-9,000 סל"ד". בהקשר זה כדאי לציין כי ל-GT3 סדרתית 500 כ"ס, ולגרסת ה-RS שלה 520 כ"ס, והן מאיצות מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.4 ו-3.2 שניות בהתאמה.
ומה עם ייצור? בפורשה אומרים שזה אפשרי, אך לא התקבלה עדיין החלטה וזה בכל מקרה לא יהיה לפני 2019. צפו לייצור במספר מוגבל ועם מחיר אסטרונומי, בכל מקרה.