סקודה מאשרת לראשונה חלק מהמפרט של הרכב הזה, שיוצג רשמית רק בעוד כשלושה חודשים. אז מה מסתתר מתחת למכסה המנוע? יחידת טווין-טורבו דיזל בנפח של 2.0 ליטר, ארבעה צילינדרים ועם הספק מרבי של 239 כ"ס. זהו כיוון שונה מכפי שהציגה למשל קופרה (סיאט) באטקה, שם מוצע מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 300 כ"ס.
נתוני הביצועים של הקודיאק RS לא פורסמו. עם זאת, הם הספיקו כדי לשבור את השיא הלא-מאוד-רלוונטי לרכב פנאי שבעה מושבים, עובדה חשובה אולי רק למדריכי טיולים שעושים סיורי נוף במסלול הפופולרי.
שמיץ, האישה היחידה בהיסטוריה שניצחה במירוץ 24 השעות של הנורבורגרינג ואחת הנהגות המפורסמות בעולם, מספרת על הקודיאק RS כי הוא "נראה ספורטיבי והניהוג ספורטיבי. חשבתי שרכב שבעה מושבים לא יהיה כל-כך קל לשליטה, במיוחד במסלול כמו הנורדשלייפה, אבל יש לי הרגשה טובה לגביו. הוא ננהג היטב. אני ממש מתרשמת".
לדברי שמיץ, רכב השיא היה במפרט זהה לדגם הסדרתי, שיהיה זמין באולמות התצוגה באירופה בתחילת שנה הבאה. ומה עם ישראל? מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי נושא שיווק הדגם נמצא בבחינה.