הג'ימני החדש מציע עיצוב רטרו קופסתי, שמזכיר את הסמוראי המנוח וגם לא מעט את לנד רובר דיפנדר - שגם הוא הלך לאחרונה לעולמו. סוזוקי לא מספקת מפרט טכני כלשהו של הדגם, אך מאשרת לפחות כי גם הדור החדש יציע שלדת סולם והילוך כוח - בשורות טובות למי שייחל ליכולת שטח משובחת כמו בדגם היוצא. ההנעה כמובן כפולה (לא קבועה).
בשורות חשובות לא פחות יגיעו במפרט מערכות הבטיחות - שם הג'ימני החדש יציע לראשונה בתולדותיו מערכת בלימת חירום אוטונומית. זו תפעל בטווח של 100-5 קמ"ש בזיהוי רכב אחר ובטווח של 60-5 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל.
לפי ההערכות, הג'ימני החדש יציע באירופה (ומכאן גם אצלנו) מנוע 1.2 ליטר בנזין בלי טורבו או 1.0 ליטר בנזין עם טורבו. ביפן יוצעו מנועי 660 סמ"ק ו-1.5 ליטר, שניהם עם תיבת חמישה הילוכים ידנית או ארבעה בלבד בגרסה האוטומטית. הספקים ונתוני ביצועים אינם ידועים.
סוזוקי מבטיחה כי עוד פרטים צפויים להתפרסם בתחילת חודש יולי. השיווק בישראל צפוי להתחיל בשנת 2019, אולי אף בתחילתה.