יצרנית הרכב האמריקאית לא מפרסמת בשלב זה מפרט טכני מלא, ובכלל זה את נתוני המידות של הדגם החדש. כן נמסר כי הוא יוצע בתחילה עם שני מנועי בנזין: יחידת ארבעה צילינדרים בטור בנפח 2.5 ליטר, מפיקה 193 כ"ס ו-26 קג"מ. יחידה שנייה, עם שישה צילינדרים ב-V, מציעה 305 כ"ס ו-37.2 קג"מ.
שני המנועים יהיו זמינים עם תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. הנעה כפולה לא קבועה מוצעת בתוספת תשלום ובשתי גרסאות כיול. שברולט גם תציע גרסה דמוי-ספורטיבית בשם "RS", עם עיצוב מעט אגרסיבי יותר אך ללא תוספת ביצועים.
עוד נמסר כי אבזור הרכב החדש יכלול, בין היתר, חישוקים במידה "18 עד "21, דלת אחורית נפתחת חשמלית, חלונות נפתחים בשלט רחוק, חימום לגלגל ההגה ולספסל האחורי, חימום וקירור למושבים הקדמיים, טעינה אלחוטית לטלפון חכם ושישה שקעי USB. לבלייזר חמישה מושבים, והוא יציע ספסל אחורי נע על מסילה ונפח תא מטען של 1,818 ליטר כאשר הספסל האחורי מקופל.
שיווק הדגם החדש צפוי להתחיל בארה"ב - וישראל - בתחילת 2019. שברולט צפויה לפרסם עוד פרטים על הבלייזר לקראת שנה הבאה, אז גם נדע כמה יעלה בישראל. בהקשר זה נזכיר כי הוא ימוצב בין האקווינוקס (החל מ-150 אלף שקל) לטראוורס (החל מ-250 אלף שקל).
מחברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, נמסר כי "הבלייזר צפוי להיות אחד מהדגמים המובילים של GM בשנים הקרובות, אנחנו מצפים להגעתו לישראל בתחילת 2019".