הלימוזינה החדשה עוצבה בהשראת מסורות העיצוב של יפן, כך על-פי טויוטה, ומציעה מראה מאופק - כמעט צנוע אפילו. דוגמה לדרך המיוחדת בה המכונית מיוצרת, ניתן למצוא בסמל עוף החול שמעטר אותה - זה מיוצר בעבודת יד על-ידי אמן לכל מכונית בנפרד, ובתהליך שאורך כשישה שבועות. זהו דור שלישי של הלימוזינה, כאשר הקודם יוצר במשך לא פחות מ-21 שנים.
למכונית החדשה, שנחשפה אשתקד בגרסת תצוגה בתערוכת טוקיו, אורך של כ-533 ס"מ, רוחב של 193 ס"מ, גובה של 150 ס"מ ובסיס גלגלים של 309 ס"מ. היא מצוידת בארבעה מושבים נפרדים, כאשר האנשים החשובים אמורים כמובן לשבת מאחור.
שם מחכות להם צמד כורסאות מהודרות, מסך "11.6 לבידור ועוד אחד ("7) לתפעול המיזוג, מערכת השמע, הסטת הווילונות ואיך אפשר בלי - עיסוי חשמלי במושבים.
הסנצ'ורי מציעה מערכת כלאיים המשלבת בין מנוע בנזין - יחידת 5.0 ליטר עם 381 כ"ס ו-52 קג"מ ב-4,000 סל"ד - לבין מנוע חשמלי (224 כ"ס ו-30.6 קג"מ). ביחס המערכת מספקת 431 כ"ס, ומציגה תצרוכת דלק מכובדת לרכב כה גדול - 13.6 ק"מ לליטר לפי התקן היפני.
מערכת הכלאיים של הסנצ'ורי לא מאפשרת טעינה ממקור חיצוני, ובאופן מעניין היא גם מצוידת במצברים בטכנולוגיה הנחשבת כיום למיושנת - ניקל-מטל (ליתיום-יון במערכות מודרניות יותר). נתוני ביצועים לא פורסמו.
טויוטה צופה מכירות צנועות של עד 50 יחידות בשנה, כולן ביפן. למעשה, אין כרגע תוכניות לייצור הסנצ'ורי עם הגה שמאלי כלל. עם תג-מחיר של 1.5 מיליון שקל, זו כנראה החלטה נכונה.