עם 725 כ"ס ו-91.7 קג"מ, מנוע ה-V12 טווין-טורבו שלה (5.2 ליטר) מפיק 117 כ"ס ו-20.4 קג"מ יותר מ-DB11 רגילה, והמשקל העצמי הופחת מ-1,770 ל-1,668 ק"ג. נכון, לא ממש מצדיק את התואר "קלה במיוחד", אבל לפחות צעד בכיוון הנכון.
ה-DB11 סופרלג'רה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.4 שניות (3.9 ב-DB11) ולמהירות מרבית של קרוב ל-340 קמ"ש (322 ב-DB11). הדגם החדש מאפיל אף על הגרסה הבכירה של ה-DB11 עד כה, ה-AMR, לה 630 כ"ס "בלבד". כמו כל גרסאות ה-DB11, היא מצוידת בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.
מלבד תוספת הכוח וכדי לייצר בידול כדגם נפרד, ה-DBS מציעה עיצוב שונה מזה של תורמת הפלטפורמה. העיצוב דרמטי יותר וכולל סבכה קדמית ענקית, פתחי קירור למנוע, יחידות תאורה חדשות מלפנים, בעוד מאחור תאורת הבומרנג הוחלפה ביחידות תאורה רוחביות צרות המחוברות בפס - סידור המזכיר דגמי פורשה מודרניים ובמיוחד את הקאיין והפאנאמרה החדשים.
אסטון מרטין DBS סופרלג'רה תשווק החל מסוף השנה, וצפויה להגיע גם לישראל בהזמנה מיוחדת. מחירה לא פורסם, אך צפו לשלם הרבה יותר מ-DB11.