המסורת הזו התחילה עם ה-F1 GTR Longtail משנות ה-90, וב-2015 חזרה עם ה-675LT. כמוהן, גם ה-600LT תיוצר במהדורה מוגבלת, אם כי מקלארן לא נוקבת במספר היחידות שייוצרו.
בדומה ל-675LT שהתבססה על משפחת ה-"600", המכונית החדשה מציעה מרכב ארוך יותר (כאן ב-7.4 ס"מ), כמו גם שימוש נרחב יותר בסיבי פחמן לחסכון במשקל (1,247 ק"מ, 96 פחות מ-570S). מלבד תוספת האורך בוצעו גם שינויים קלים לעיצוב, רובם ככולם לשיפור היעילות האווירודינמית, בעוד פתחי מפלט עליונים נועדו בעיקר לרושם (תודו שזה עובד). ה-600LT מצוידת גם בצמיגים שפותחו במיוחד עבורה על-ידי פירלי (על בסיס דגם ה-P זירו טרופאו R).
על-פי היצרנית, הגרסה החדשה מיועדת למי שרוצה את המכונית החדה ומותאמת ביותר לנהיגת מסלול, כמובן מבלי לוותר על רישוי לנהיגה בכביש ציבורי. לכך יסייע גם מנוע טווין-טורבו V8, עם 600 כ"ס ו-63.2 קג"מ מנפח של 3.8 ליטר. נתון ההספק פירושו של-600LT יש 481 כ"ס לטון, מכובד בהחלט.
לכן מעט תמוה לגלות שמקלארן בחרה שלא לפרסם נתוני ביצועים של הדגם החדש, מידע שנשמר אולי לקראת תחילת הייצור באוקטובר השנה. אפשר לצפות עם זאת לשיפור ביחס ל-570S, שמאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות ולמהירות מרבית של 328 קמ"ש.
מה שכן ידוע כבר עכשיו הוא המחיר - החל מ-185,500 פאונד (885,000 שקל). כלומר אם יתמזל מזלכם ותייבאו אחת בייבוא אישי, צפו לשלם יותר משני מיליון שקלים.