גל הארכובה נלקח מ"מכונית החברה" של בנטלי שיוצרה ב-1930 מדגם ה-"8-ליטר", שם שניתן לה כמובן בשל נפח המנוע. זו הייתה מכונית יוקרתית במיוחד ומתחרה לעילית תעשיית הרכב של אותם ימים, שכללה אז כהיום את רולס-רויס ובוגאטי. מכונית זו, שבנטלי נאלץ למכור בשל קשיים כלכליים ב-1931, נרכשה חזרה על-ידי היצרנית ב-2006 ושופצה, כאשר גל הארכובה המקורי הוחלף בחדש. ה-8-ליטר של בנטלי משמשת כיום את מנכ"ל היצרנית כ"רכב חברה" לאירועים מיוחדים.
המהדורה המיוחדת של המולזאן, שמכונה ".W.O", עוצבה בהשראת ה-8-ליטר עם ריפודי עור אדומים, שלדברי בנטלי נתפרים בשיטה ובעיצוב דומה למקור משנות ה-30. המכונית כוללת ארון משקאות מקורר עם כוסות קריסטל מרהיבות וכיסוי עם ציור של ה-8-ליטר. פיסה דקה מגל הארכובה מעטרת את המכסה.
כמו המכונית המקורית של בנטלי, שיוצרה ב-100 יחידות, בנטלי תציע רק 100 מולזאן .W.O, עם מסירות ראשונות המתוכננות לשנת 2019. וולטר אוון בנטלי, שייסד את בנטלי ב-1919, נאלץ למכור אותה בשל קשיים כלכליים לנהג המירוצים הבריטי וולף בארנאטו ב-1926, אך נותר בתפקיד המעצב עד שהיצרנית פשטה רגל ב-1931 ונמכרה לרולס-רויס. לאחר מכן עבד בתפקיד זוטר תחת רולס-רויס, עד שעזב סופית את החברה שהקים ב-1935. בנטלי הלך לעולמו בגיל 82, בשנת 1971.