אז מה מקבלים בגרסה הכמעט-ספורטיבית? ראשית, את העיצוב של דגם ה-N כמעט במלואו. יונדאי i30 מצטיידת כאן בפגושים שונים, פתח מפלט כפול מאחור וחישוקי "18 נאים. בתא הנוסעים תקבלו מושבים ספורטיביים מצופים זמש, גלגל הגה מצופה עור ודוושות ממתכת.
למרות שאין תוספת לכוח, יונדאי מבטיחה כי שני המנועים בהיצע - 1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 140 כ"ס ו-1.6 ליטר טורבו-דיזל עם 136 כ"ס - יציעו תגובה חדה יותר. שדרוג בוצע למתלים ולבלמים (כעת בקוטר "16 במקום "15), לטובת יכולת דינמית עדיפה.
דגמי ה-N Line יושקו באירופה בקיץ הקרוב. נכון לעתה לא ידוע מה יהיה מחירם בהשוואה ל-i30 רגילה, וכאמור הסיכוי לראותם אצלנו - אינו גבוה. ה-i30 מוצעת בישראל בגרסת 1.4 טורבו בלבד, במחיר של החל מ-130 אלף שקל.