סקודה תציע את הספורטליין עם מנוע טורבו-בנזין חדש, שיהיה החזק במבחר - 190 כ"ס מנפח של 2.0 ליטר. הוא זמין בשלב זה רק ברמת הגימור הזו, עם תיבה רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
בנוסף, את רמת הגימור החדשה ניתן להזמין גם עם מנועים חלשים יותר, בהם אלו המשווקים בישראל (1.5 ליטר בנזין ו-2.0 ליטר דיזל, לשניהם 150 כ"ס). גרסת ה-1.0 ליטר, שגם היא נמכרת בישראל, לא זמינה ברמת הגימור ספורטליין. בשלב זה לא ידוע על תוכניות של חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, לשווק את הספורטליין בישראל.
ומה עוד חדש? קודם כל, עיצוב. הספורטליין מוותר על סממני ה"שטח" לטובת מראה דינמי יותר, תודות לקישוטים בצבע הרכב, חישוקי "18 או "19 ופגושים שונים. תגי "ספורטליין" משלימים את המראה הספורטיבי. מסקודה לא נמסר על שינויים למתלים, היגוי או בלמים.
בתא הנוסעים תמצאו מושבים ספורטיביים, גלגל הגה קטום בחלקו התחתון ונגיעות צבע אדום, לרושם הנכון. מלבד זאת יוצע מפרט דומה לזה של רמות האבזור הבכירות האחרות.