מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בעולם היא טויוטה קורולה, שלא פחות מ-478 אלף יחידות ממנה נמכרו בחצי שנה, עלייה של כאחוז לעומת נתוני 2017. הקורולה הקדימה את פולקסווגן גולף (432 אלף) והונדה סיוויק (413 אלף), אך היא לא כלי הרכב הנמכר ביותר בעולם - תואר זה נשמר שוב לטנדר הפופולרי של פורד, הסדרה F, ממנו נמסרו 535 אלף יחידות - פער של יותר מ-200 אלף מהטנדר הבא אחריו (שברולט סילברדו עם 326 אלף יחידות).
אם נחזור לדירוג הכללי, את המקום החמישי תופס טויוטה ראב4 עם 396 אלף יחידות (7%+). זהו השנה רכב הפנאי הנמכר ביותר בעולם, תואר שהוא לוקח מניסאן X-טרייל, ממנו נמסרו השנה 392 אלף יחידות (5%-). פולקסווגן פאסאט היא המשפחתית הגדולה הנמכרת ביותר, עם 357 אלף יחידות.
נתוני ג'ייטו מגלים גם כי השוק הרוסי הוא החובב הגדול ביותר של רכבי פנאי. נתח השוק של אלו הגיע השנה ל-45% ברוסיה, הנתח המדינתי הגדול ביותר בעולם. אחריה ארה"ב עם 44%, קנדה וסין עם 42% ובאירופה 33% מכלי הרכב שנמכרו ב-2018 היו רכבי פנאי. ביפן, לעומת זאת, שיעור החדירה קטן בהרבה - 12% בלבד.
מבחינת מכירות כלליות, סין ממשיכה להוביל את שוק הרכב העולמי לאחר שצמחה ב-4% ל-12.23 מיליון יחידות במחצית הראשונה של 2018. מדובר עם זאת בצמיחה השנייה הקטנה ביותר מאז 2009, כך על-פי ג'ייטו.
שוק הרכב השני בגודלו הוא ארה"ב (8.62 מיליון יחידות, צמיחה של 2%), אחריו יפן עם 2.69 מיליון (2%-) והודו עם 1.98 מיליון (16%+), לראשונה לפני גרמניה שירדה למקום החמישי (1.97 מיליון, 3%+). בג'ייטו מעריכים כי הודו תעקוף גם את יפן עד 2021.