כיאה לדגם המיועד לאירופה, הריינג'ר רפטור מצויד במנוע דיזל - עם נפח של 2.0 ליטר, שני מגדשים, 213 כ"ס ו-50.9 קג"מ, נתונים מרשימים מאוד לנפח. נתוני ביצועים לא פורסמו. המנוע החזק בהיצע הריינג'ר משודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית (מה-F-150) והנעה כפולה.
פורד לא הסתפקה בזה, ומבטיחה שהרפטור יציע יכולת שטח מרשימה בכל תנאי, גם קיצוני במיוחד. לצורך כך יש לו צמיגי שטח שפותחו במיוחד על-ידי BF גודריך (285/70-17), מתלי שטח ספורטיביים ובלמים משודרגים.
בנוסף, מערכת סיוע השטח של פורד, המבוססת על בקרת היציבות, תציע מבחר תוכניות נהיגה: רגילה, ספורט, דשא/חצץ/שלג, בוץ/חול, סלעים ולאמיצים ביותר - מצב "באחה", על שם ראלי באחה ולטובת נהיגת שטח מהירה ותובענית במיוחד.
פורד ריינג'ר רפטור הוצג באופן חריג בתערוכת משחקי המחשב "גיימסקון" (Gamescon), זאת לצד השתתפותו באחד ממשחקי הדגל החדשים של מיקרוסופט (Xbox) - פורצה הורייזן 4 (Forza Horizon). זה גם יהיה המקום היחיד בו נוכל לפגוש בו בישראל - שכן מחברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, נמסר כי אין כוונה להציע בישראל את הריינג'ר כלל, ואת הרפטור בפרט.