העדכון לעיצוב כאמור מינורי, וכולל יחידות תאורה חדשות מסוג לד מלא, שיוצעו ברמות האבזור הבכירות. עדכונים קלילים ביותר נוספים בוצעו לעיצוב, לטובת מראה צעיר יותר (ה-500X הוצג בסוף 2014). בין היתר ניתן לזהות יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור - בצורת ה-0 הקטועה כפי שהוצג לראשונה בפיאט 500 המחודשת (אליה ל-500X אין כל קשר בפלטפורמה).
הרכב ימשיך להימכר בשני קווי עיצוב - "אורבן" (Urban) ו"קרוס" (Cross), כאשר זה האחרון כולל את גרסת השטח עם ההנעה הכפולה וגרסת "סיטי קרוס" (City Cross) שמציעה רק את העיצוב.
בתא הנוסעים פיאט מבטיחה עדכון קל לעיצוב, כמו גם מערכת מולטימדיה משודרגת עם מסך "7 ותאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל (שנוספה כבר לפני מספר חודשים). מידות ה-500X לא השתנו דרמטית, עם אורך של 426 ס"מ (427 בקרוס), רוחב של 180 ס"מ, גובה של 159.5 ובסיס גלגלים באורך 257 ס"מ.
אבזור הבטיחות שודרג, ויכלול מעתה בכל רמות הגימור בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, זיהוי שלטים ועל בסיס זה סיוע מהירות (התאמת מהירות הרכב למהירות המותרת), בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת גם בנסיעה לאחור ומצלמת נסיעה לאחור.
חידושים גדולים יותר ניתן למצוא בתא המנוע, שם פיאט מציעה שתי יחידות בנזין חדשות והבטחה לחסכון של עד 20% ביחס למנועים היוצאים. דגם הבסיס יהיה בנפח 1.0 ליטר, עם שלושה צילינדרים, מגדש טורבו ו-120 כ"ס. בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית, מנוע זה מאיץ את ה-500X מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.9 שניות, ולמהירות מרבית של 188 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 17.2-16.7 ק"מ לליטר בהתאם לאבזור ומידת החישוקים.
יחידת כוח שנייה, למעשה אותו מנוע עם צילינדר נוסף ונפח של 1.3 ליטר, מפיקה 150 כ"ס ומשודכת לתיבת שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, ובהתאם נראית כבעלת הסיכויים הגדולים ביותר להגיע לישראל - גם משום שהיא מחליפה את המנוע איתו משווק הרכב כיום (1.4 ליטר טורבו, 140 כ"ס). עם המנוע החדש, ה-500X מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.1 שניות ולמהירות מרבית של 201 קמ"ש. תצרוכת הדלק - 16.4-15.4 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.
לצד מנועים אלו, יוצע מנוע בנזין נוסף (1.6 ליטר אטמוספרי עם 110 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים ידנית), כמו גם שלושה מנועי דיזל - 1.2 ליטר עם 95 כ"ס; 1.6 ליטר עם 120 כ"ס; 2.0 ליטר עם 150 כ"ס והנעה כפולה. שלושת אלו אינם צפויים בישראל, בעוד דגם ה-1.6 בנזין שהוצע בישראל בעבר, ככל הנראה לא יחזור לכאן.
ומתי ה-500X המחודש יגיע לישראל? מחברת סמל"ת, יבואנית פיאט, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הדגם יגיע ברבעון הראשון של 2019. בשלב זה לא ידוע האם יחול שינוי במחיר, שמתחיל כיום מ-133 אלף שקל.