למרות שבסיס הגלגלים שלה זהה ל-i30 החדשה (265 ס"מ), הסלסטה ארוכה יותר - עם 440.5 ס"מ לעומת 434 בדגם המוצע בישראל. היא צרה ב-4.5 ס"מ מהדגם האירופאי (175 ס"מ לעומת 179.5), אך גבוהה בשניים (147 מול 145). תא המטען של הסלסטה מציע נפח של 468 ליטר, גדול משמעותית מה-i30, שמסתפקת ב-395 ליטר.
היצע המנועים כולל יחידת טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר, עם 130 כ"ס ו-21.5 קג"מ (140 כ"ס ב-i30 ומקביל לאלנטרה האמריקאית) ותיבת שבעה הילוכים רובוטית דו מצמדית. גרסה זו מציעה תצרוכת דלק ממוצעת של 18.9 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה ומהירות מרבית של 190 קמ"ש.
לצידה, יונדאי סלסטה מוצעת גם בגרסה נטולת מגדש - מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם 122 כ"ס ו-15.4 קג"מ. את יחידת הכוח הזו ניתן להזמין עם תיבה ידנית או אוטומטית פלנטרית.
והמחיר? הסלסטה מוצעת בסין לרכישה במחיר התחלתי של 81 אלף יואן, או כ-43 אלף שקל. מחיר הגרסה היקרה ביותר עומד על 120 אלף יואן, או כ-64 אלף שקל - פחות ממחצית ממחיר i30 בסיסית בישראל (130 אלף שקל).