מכונית התצוגה מציעה טכנולוגיה אוטונומית מתקדמת - רמה 5 הגבוהה ביותר. פירוש הדבר כי היא לא זקוקה לנהג, ויותר מכך - כלל אין לה הגה או דוושות. בהיעדר אלו, מעצבי וולוו יכלו לנצל את תא הנוסעים במלואו, ולהציע לכן שלל אפשרויות שימוש: החל מתא נוסעים שגרתי, דרך מרחב בידור או ארוח דמוי סלון ביתי, משרד מצויד ועד לחדר שינה מהודר.
בוולוו חוזים שעם כניסת המכוניות האוטונומיות השיתופיות לשוק, ניתן יהיה להציע שירות הסעות לטווח ארוך יחסית. שירות זה יקצר את זמן ההגעה מנקודת המוצא ליעד, בהשוואה לטיסה. איך? אמנם מטוס נהנה מחופש תנועה בלי עומסי תנועה וממהירות גבוהה בהרבה, הוא גם דורש מהנוסעים להגיע לשדה תעופה, זמני בידוק ועלייה למטוס וזמני המתנה נוספים. כך יוצא שמא' לב' נסיעה ישירה מהבית במכונית ליעד הסופי, עשויה להיות מהירה יותר.
ביצרנית נוקבים בשוק האמריקאי חובב טיסות הפנים, שם להערכת השוודים לא פחות מ-740 מיליון נוסעים טסים למרחקים קצרים יחסית מדי שנה. בין הקווים הפופולריים ביותר, לוס אנג'לס לסן דייגו בקליפורניה, ניו יורק לוושינגטון ומיוסטון לדאלאס, טקסס, וביצרנית סבורים שנסיעה במכונית בין היעדים הללו עשויה להיות יעילה יותר מטיסה.
וולוו לא חושפת פרטים טכניים לגבי ה-360c, למעט שהיא אוטונומית וחשמלית. נתוני מידות, הספק, ביצועים וטווח נסיעה לא פורסמו. מיותר לציין כי גם אם היא רומזת על העתיד, ה-360c לכשעצמה לא תגיע לייצור.
בוולוו מציינים עם זאת, כי היא מהווה במה לפתיחת דיון על מבחר נושאים הקשורים לרכב אוטונומי. הדרך שבה רכב כזה מתקשר עם הסביבה לדוגמה, נפתרת כאן על-ידי רואה של קולות, אורות צבעוניים ואף תנועות של חלקי מרכב. בוולוו מקווים שהרעיון הזה ישמש בהמשך כתקן מקובל בתעשייה.