לפי דארן פאלמר, ראש צוות "קבוצת אדיסון" של פורד, שהופקדה על פיתוח מכוניות חשמליות, רוחה של המוסטנג שורה מעל כל הפרויקט. פאלמר אף מתגאה בכך שאך לאחרונה קיבל לידיו את רכב החברה החדש שלו - מוסטנג שלבי GT350R, גרסה מכוונת מסלול של ה-GT350. כן, חיים טוב בצמרת.
קבוצת אדיסון אמורה לחולל מהפכה בהיצע הדגמים של יצרנית הרכב האמריקאית, שמתקשה בתקופה האחרונה לעורר עניין במכוניות הנוסעים שלה ואף הודיעה על הפסקת ייצור מכוניות סדאן לשוק האמריקאי, לטובת רכבי פנאי אופנתיים יותר.
במסגרת תוכנית החשמול, קבוצת אדיסון זכתה לתקציב עתק בסך 11 מיליארד דולר, שמשמש לפיתוח לא פחות מ-40 מכוניות מחושמלות - 16 חשמליות טהורות ו-24 מכוניות כלאיים, מרביתן עם ומקצתן בלי אפשרות לטעינה משקע. כל 40 המכוניות צפויות להופיע בשוק עד לסוף שנת 2022, יעד שאפתני למדי.
באיור שפורסם כעת, נראה רכב פנאי חשמלי מלא - כלומר ללא סיוע מנוע בעירה פנימית (בנזין או דיזל). פורד לא מפרסמת בשלב זה פרטים כלשהם לגבי הרכב, שיוצג ככל הנראה בתוך פחות משנה.