ה-C5 איירקרוס, ששיווקו צפוי להתחיל בישראל בשנה הבאה, יוצע בגרסת הכלאיים עם מנוע טורבו-בנזין (1.6 ליטר, 180 כ"ס), ומנוע עזר חשמלי שמפיק 109 כ"ס וכ-34.3 קג"מ. שני המנועים מניעים - יחד או לחוד - את הגלגלים הקדמיים, בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הספק המערכת הכולל עומד על 225 כ"ס.
סיטרואן מבטיחה טווח נסיעה חשמלי של עד 50 ק"מ, זאת במהירות מרבית של 135 קמ"ש. מהירות מרבית במצב כלאיים לא פורסמה, אך היצרנית מבטיחה תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 50 ק"מ לליטר (במסלול הבדיקה האירופאי של 100 ק"מ). פירוש הדבר כי תצרוכת הדלק במצב הכלאיים עומדת על כ-25 ק"מ לליטר.
ה-C5 איירקרוס ההיברידית מצוידת במצברי ליתיום-יון 200 וולט ועם הספק של 13.2 קוט"ש. טעינתם ממקור חיצוני אורכת בין שעתיים לשמונה שעות בהתאם לסוג השקע (רגיל, 14 אמפר או מהיר, 32 אמפר).
נכון לעתה לא ידוע אם גרסת הכלאיים תשווק בישראל. עם זאת, כל עוד הטבת המס לרכבי הכלאיים הנטענים גבוהה (מס קניה מופחת של 20%), הסיכויים לכך לא מבוטלים.