ביצרנית לא מספקים בינתיים פרטים כלשהם, למעט תמונת קדימון חשוכה - ממנה ניתן להתרשם בעיקר מכך שהחרטום השתנה, ומציע עיצוב אגרסיבי ובולט מבעבר. בשלב זה לא ברור אם מדובר בעדכון נוסף של הטרייטון הנוכחי, שמשווק בעולם מאז 2014, או בדור חדש לחלוטין.
מיצובישי משווקת את הטנדר המסחרי באותה מתכונת מאז 1978. בתחילה נקרא "פורטה" (Forte) ביפן ובשם "L200" בשווקים אחרים, ולאחר מכן גם "סטראדה". לאורך השנים שווק אצלנו בין היתר כ-L200, מגנום, האנטר וכיום כטרייטון (מהדור הנוכחי שהושק ב-2015 בישראל, השם שימש בעולם עוד קודם לכן).
מאז הוצג בסוף 1978, יוצרו מהטנדר של מיצובישי כ-4.7 מיליון יחידות. פרטים נוספים על הדגם החדש צפויים בקרוב. מחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, נמסר כי בשלב זה לא ידוע מתי הדגם החדש יגיע לישראל.