הג'טה בונוויל, שנבנתה במיוחד לצורך האירוע, מבוססת על גרסת ה-GLI האמריקאית - שתוצג בקרוב ותצויד במנוע ה-EA888 בנפח 2.0 ליטר, ושבישראל מניע מספר דגמים של הקונצרן בהם את פולקסווגן גולף R. יחידת הכוח, שבימים כתיקונם מפיקה בין 151 ל-303 כ"ס, שודרגה באופן מקיף ומפיקה כאן 600 כ"ס ב-8,500 סל"ד.
לצורך כך הוחלפו בין היתר הבוכנות, גלי הזיזים, השסתומים, המגדש ומערכת הפליטה. בלוק המנוע וגל הארכובה נותרו במפרט הסדרתי, כך פולקסווגן. רכב השיא הופשט לחלוטין מכל אבזור, וצויד במקום בכלוב התהפכות מלא, ציוד בטיחות כולל מטפים אוטומטיים ומושבי מירוץ עם רתמות. כדי להאט את הרכב ביעילות ממהירות כל-כך גבוהה על-גבי משטח בעל רמת אחיזה נמוכה יחסית, הג'טה מצוידת בצמד מצנחים בחלקה האחורית.
את השיא המרשים השיג הנהג סקוט גוטץ, דמות מוכרת בקרב חובבי אירוע המהירות של בונוויל. עם סיום המקצה, אמר כי זו הייתה חוויה נהדרת, וכי "המכונית השרתה תחושת ביטחון רבה במהירויות מאוד גבוהות". לדברי גוטץ, עם שיפורים נוספים יש אפילו פוטנציאל לשבור את השיא שוב בניסיון הבא.