ב.מ.וו F750 GS
הדגם החדש דומה בבסיס הגלגלים שלו/אורכו לאלו של הדגם הקודם, אך הוא רחב משמעותית (ב-4 ס"מ, כעת נתון אחיד בשתי הגרסאות) ובעל מושב בסיסי נמוך יותר (ב-0.5 ס"מ בגרסת 750 – לכדי 81.5 ס"מ; ב-850 הונמך המושב ב-2 ס"מ – לכדי 86 ס"מ); בכל אחת מהגרסאות ניתן להזמין מושב נמוך יותר (עד 77 ס"מ ב-750, עד 81.5 ס"מ ב-850) או גבוה יותר (עד 83 ס"מ ב-750, עד 89 ס"מ ב-850). המשקל העצמי עלה ב-5%, ומגיע עד 229 ק"ג לגרסת 850 במצב מוכן לנסיעה.
מערכת ההנעה חדשה לגמרי. עדיין מדובר במנוע בעל מבנה טורי/מקבילי, אך כעת נפחו 853 סמ"ק, במקום 798. כמו בדגם הקודם, גם הפעם לשתי הגרסאות יש את אותו המנוע, וההבדל הוא בהספק ובמומנט – ב-750 מפיק המנוע 78 כ"ס ו-7.8 קג"מ, בעוד של-850 יש 95 כ"ס ו-9.4 קג"מ; בשני המקרים מדובר בנתונים עדיפים על פני אלו של הדור היוצא, אך הזמינות טובה פחות (ההספק והמומנט מושגים בסל"ד גבוה מבעבר).
ב.מ.וו F850 GS
תיבת ההילוכים עדיין ידנית עם 6 הילוכים, אך זו חדשה ובעלת יחסי העברה קצרים מבעבר. יש אפשרות להוסיף (בתשלום) מנגנון לסיוע בשילוב הילוכים ללא צורך בניתוק המצמד או בהורדת היד מהמצערת – למעשה קוויקשיפטר מסוג מתקדם; דריכה על רגלית ההילוכים משפיעה על פיקוד מערכת ההזרקה וההצתה, וניתן להעביר הילוכים ללא הפעלה מכנית של המצמד.
ל-GS ביצועים משופרים. צריכת הדלק בשתי הגרסאות שופרה ב-10% (כעת 24.4 ק"מ/ל'), כאשר לגרסת 850 זמן האצה מ-0 ל-100 משופר משמעותית – מ-4.3 שניות ל-3.8; ביצועי גרסת 750 נותרו ללא שינוי (4.1 שניות).
מחיר F750 GS מתחיל ב-79,000 שקלים ומחיר גרסת 850 מתחיל ב-108,000 שקלים – עלייה של כ-10% בכל אחת מהגרסאות. רשימת האבזור בשתי הגרסאות כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("6.5), תאורת לד קדמית, התנעה ללא מפתח, בורר מצבי רכיבה (בורר מתקדם יותר ב-850) וחישוקי שפיצים.
ל-GS אחריות יצרן של שנתיים וצורך בטיפול בכל 10,000 ק"מ.